En ny årstid.

Ja mina vänner. Idag är det Höstdagjämning. Det innebär att vi idag går in i en ny årstid. Höst.
Det låter så mysigt. Löv som faller & kylig luft som fyller lungorna.
Men, så är de det där med att vara ensam & inte ha någon att krypa upp i soffan med..


Jaja. Idag är det iaf Måndag. NO SHIT! Dags att återgå till arbetet. Suck.
Min helg har iaf varit himla fin. Tack Angelica, Elin & Tina för en rolig kväll i Fredags.. hoppas att ni andra också hade skoj :)
Lördagen & Söndagen spenderade jag hemma hos familjen. Lugnt & skönt.

Ja, jag ville mest slänga iväg ett inlägg så att ni vet att jag lever. Nu ska jag snart packa ihop mig & cykla iväg.
Min chef har semester i 2 veckor, det kan antingen bli hur bra som helst, eller.. katastrof!

"-Din kompis känner min kompis".
NEJ.

& jag var så otroligt dissig hela kvällen. Sjukt stolt över mig själv.
"-Lotta!".
Nej inte Lotta för dig Mr, eller ska jag säga Ms..? Mahahaha.


Nej. Dags att koppla ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0