Firar.

Onsdag. Mitten utav veckan. Underbart. Jag har nyss varit duktig & fixat morgondagens lunch. Keldas svampsoppa + stekta skogschampinjoner.. kan nog bli gott!

Idag myglade vi hem ca en timme tidigare än vi eg. slutar.. bara för att vi hade varit såå duktiga! Som alltid annars så stressade jag som ett mindre freak, trots att vi slutat tidigare.. det fanns nämligen en jacka som låg & väntade på mig uppe på Netto. Väl på Netto fick pratade jag med Mazarin.. & jag var så uppjagad att jag i all hast lyckades slänga ner en påse chips.
Men det gör inget.. för när jag kom hem kom jag på att jag hade ngt att fira.. jojo.. Det kvittar vad man har att fira, bara man hittar en anledning.

Imorron kommer vi antingen få a lot of skäll, eller så passerar det som inget..

& jackan ja.. jag är osäker.. den är verkligen ursnygg.. men jag undrar om den inte är lite för lång i armarna.. ja.. vi får se..


Nu ska jag sluta skriva en massa helt ovetigga saker. Bättre att läsa andras bloggar ist.
Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är helt klart med!=) Min syster vill följa med oxå! Vi ska vara hemma hos en kompis, Tina, innan. Du får gärna komma dit oxå! Kram

2008-09-17 @ 21:12:41
URL: http://fiken83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0