Ge mig Sthlm.

Tisdag. En dag närmare helgen. Som just nu ser ut att vara full av äventyr.. härligt.

Hade lite slagge med min chef idag, igen kanske man ska säga. Hmm. Men jag är bara SÅ trött på allt nu, orkar inte ta ngn mer skit! I morgon ska jag börja min nya stil; skita i allt & alla & bara köra mitt eget race. Jobba mina timmar & gå när de är över, hur det än ser ut.
Synd bara att jag idag fick ett erbjudande om en liten Sthlms-tripp om 2 veckor.. den kan jag ju bara GLÖMMA nu när vi har hållit på som vi gjort.. F*N OXÅ! Jag vill ju verkligen dit. Men jag ska ge det ett försök imorron, jag har trots allt några semesterdagar.. som ska plockas ut.. förr eller senare. Så det blir till att kiss ass imorron, utan reslutat dock.

Annars? Pratat en liten stund med min Mazarin idag. Min fina vän, du ska bara följa ditt hjärta så ska du se att allt löser sig.

& så var det återigen det här med att ngn visar intresse. För det är de väl? Då backar jag. Varför gör jag alltid så när det finns inom räckhåll? Finns det däremot ett par mil bort.. ja då, då vill jag ha det mer än någonsin. Då undrar jag.. är jag SÅ rädd för mina egna känslor.. eller är det helt enkelt inte rätt?
Analyserar sönder allt, som vanligt.. Men ärligt.. det där GÅR ju bara inte. F*ck.

Jag måste skärpa mig, på så många plan.. ja, det måste jag.


För jag vill alltid ha dig som inte finns här.


Har för övrigt äntligen blivit klar & fyllt i beställningen till Ellos.. så den ska skickas in imorron.. & så blir jag förhoppningsvis en snygg jacka rikare snart!


Nej nu ska jag snoka i lite bloggar, sen kallar duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0