Jag är kass & jag vet det.

Ja jag vet att jag har blivit seg på att blogga :) Men mina dagar är en ständig kamp mot klockan. Stressa, stressa.. allt för att hinna äta duscha & sova.. mjaa kanske är det så att jag måste titta lite på Idol också.
Iaf, jag kan inte lova er ngn skärpning, men jag ska försöka. Fram för allt ska jag försöka att vara duktig & ge er lite mer läsning till helgen.
Men ärligt talat, jag tror inte ens att ni skulle vilja läsa ett inlägg om min dag i dag till exempel. Det händer förf*n inget spektakulärt på denna sidan stan!

Igår hade vi iaf Mack-kväll hos Mormor. Den sista med Bötte. Nästan allt nuförtiden handlar om "den sista med Bötte". Det är ca 1,5 vecka kvar nu. Kan ni fatta? Det är ju helt sjukt! Men jag har faktiskt inte gråtit en enda tår sen den där dagen jag flippade ur sist. Eller jo, kanske en gång när jag kom hem.. på fyllan.

På Fredag är det Kusinträff. Den sista. & jag kan säga redan nu, att jag kommer gråta.. med eller utan sprit i kroppen.

Sista & sista. Det låter ju såå hemskt. Men på ett år iaf.


Nej nu ska jag avsluta mitt samtal med Misan på Msn.. sen är det Idol.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0