Jag har bestämt mig.

Hemma igen. Det blev en ganska snabb tur i Malmoe. & bara jag hittade vad vi skulle.. fast det är väl inte så bara det iaf! :)
Mysigt att träffa C&E iaf. & otroligt skönt att få prata av sig lite om vissa saker på vägen hem.. Tack för att du lyssnade på mitt svammel Hoochie! Jag är helt f*cked up ibland.. men jag behöver verkligen ngn som orkar lyssna på mig.

Jag vänder ut & in på allt & blir alldeles tokig av mina egna tankar.. Men, jag tror att jag har kommit fram till ett beslut nu. Ja, för när det inte känns rätt i hjärtat, då kan det inte vara rätt.
Nu vill jag mest bara veta vem f*n det är som stör sig på saker jag gjort.. eller du då.. hmm.. vem kan orka bry sig så mkt att man påpekar det? Den tanken maler & snurrar i mitt huvud!
Jag bara måååste snoka lite till, sen får jag försöka att slingra mig ur allt.
För det är ngt som inte stämmer, helt enkelt.

Ååh. Denna stan är helt enkelt för liten för mig ibland.. Jag blir tokig av att alla jämt vet allt utan att man själv vet ngt!


Du säger har du tändstickor ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm
& du säger har du vin & sprit så att det räcker att få hela fjärden full av sorger..



& my god. Det får mig att känna.. ngt..


Nus ka jag ut & gå med A. God I need that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0