Jehovas?

Såja. Nu har jag valt ut lite filmer jag kan hyra på Hemmakväll. Bäst att ha det gjort. Man vill ju inte visa sin slitna nuna därnere alltför länge va.
Mamma var här innan. Vi drack kaffe & åt kaka (or..). Jojo. Det gick fint. Snackade en del skit om mitt jobb & så oxå. Sällan jag gör det va.

För en liten stund sen ringde det på dörren. Vem kan det vara täntke jag. Inte så att folk brukar dyka upp oanmälda här. & så var inte fallet denna gången heller. Utanför stod 2 kvinnor. Jag öppnade såklart inte, det gör jag aldrig när jag inte vet vem det är. Men såklart blev jag nyfiken på vem dom var. Jehovas kanske? Då var det nästan lite synd att jag inte öppnade. Kan vara roligt att ta en diskussion med dom ibland. Men, idag orkade jag inte.

Synd att det inte är sol idag. Då hade jag kunnat gömma mitt bleka fejs bakom ett par glajjor. Typ mina ROSA RAY BAN.. ÄKTA SÅKLART ;)
Men nej, ingen sol inte.. hoppas inte att jag skrämmer livet ur ngn bara.
Gråa mjukisar, min I LOVE KENT t-shirt & en röd lång kofta.. jo jag kommer vara smokin' hot även denna sjuka Fredag!


Nej, slut för idag. tack för idag. Eller iaf för detta inlägg.



Kussehands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0