Lagat mat.

Idag kom jag hem lite tidigare än jag brukar. Så skönt. Cyklade ner i stan, i det otroligt fina vädret.. för att hämta mina omklackade skor.. så nu kan jag äntligen börja använda dem igen.
Efter det begav jag mig hem & började agera duktig hemmafru.. jaa.. inte för att jag har ngn att vara hemmafru åt men.. eller.. vad säger jag? Jag är ju det åt mig själv! Iaf.. jag svängde ihop inte mindre än två rätter; Ungsbakad lax med kokt potatis & köttbullar & spaghettti. 2 luncher i veckan fixade.. gött. Jag älskar att vara sådär effektiv ibland.
Synd bara att såsen jag köpte var fullkomligt v i d r i g.. slasken direkt.

Haha. Ja.. Om helgen.. Jag vettifan hur det blev så att vi sjöng den låten Elin.. för många att välja mellan.. Men som du sa.. nästa gång får vi ta en vi kan. & du.. de där med dubbeldejt.. kan du glömma.. iaf med den killen ;) Haha.. Ja my gay-guy.. var ju kompis med Elins protecter.. sjukt så liten världen är ibland.. eller ska vi kanske säga L-a? Fast det där visste vi ju redan.


Nu ska jag snart ge er en Dagens Zante igen, det var ju faktiskt ett tag sedan nu.. sen ska jag antingen duscha eller städa.. vad tror ni att det kommer bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0