Movienight.

Nu har jag varit på Hemmakväll & så att säga räddat min kväll. 3 st filmer fick följa med mig hem. Hoppas nu att dem är bra bara. En film har jag extremt höga förväntningar på, så höga att jag vet att jag kommer att bli besviken. Men, jag känner endå att jag måste se den.
Fick med mig en glass hem också, den bästa ; Ben&Jerry.. en STOR! Den fick jag av min kära Pappa, kanske för att jag beklagade mig över hyr dyr den glassen är.. men endå.. snäll Pappa.
Jag säger då det.. my dad's the best!


Så nu ska jag micra lite soppa, tända lite ljus & krypa upp i soffan.
Jag börjar med P.S I Love you. Jag har läst boken.. & det är alltså denna film som jag vet kommer göra mig besviken.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får berätta för mig hur filmen va sen! Boken var ju hur bra som helst!! Fortfarande ut nästa fredag??Carro kunde inte, men jag o en anna kompis, Tina, är med! =)

2008-09-12 @ 20:47:37
URL: http://fiken83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0