Now I'm rich!

Tack anonym för den fina kommentaren.

Idag har det dock varit en ganska bra dag. Då jag mestadels tänkt enbart bra tankar om detta. Som hur fantastiskt underbart min bror kommer att ha det där.. & hur fantastiskt stolt jag är äver honom!
Faktiskt inte en endaste tår i mitt öga idag :)

Annars? Fått hem en lapp om att jag varit sjuk på heltid, då jag gick hem ca 1,5 timme tidigare i Torsdags.. f*ttor! Så.. imorron ska jag vara på krigsstigen.. igen.

Vill ni veta vad man kan göra om man är lite fattig såhär innan lön? Då tittar man i sin lilla "kameraväska".. & vad hittar man där? Om inte en hundring! Tjohoo! Now I'm rich!


Nu ska jag duscha, sen väntar maud & IDOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0