På villovägar.

Här sitter jag. Med en röra utav massa räkningar omkring mig. Men nu är nog nästan alla betalda, so sweet. Ett otroligt skönt lyft denna månaden är att min ALFA-skuld ska vara slut nu.. men bäst att kolla upp det innan man ropar hej! Eller det där är väl inte så mkt ett lyft denna månaden som nästa. Nej, månadens lyft är nog att Pappa var snäll & tog det sista på min IKEA-räkning.. Jaja, man är ju inte spoiled för inget.. som ju vissa tror ;)

Annars? Tåget körde vilse på väg hem. Bra där. Halvvägs till Teckomatorp var vi nog. Ja, dessa Öresundståg.


Nej vet ni vad. Nu ska jag fixa lite mat till imorron, innan jag bänkar mig framför Idol vill säga.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0