PS. I Love You.

Nu har jag sett den. Boken jag & Marre tjatade såå mkt om att kusse & jag nästan blev ovänner p g a den på vägen hem från Zante ;). Alltså, PS. I Love you. Som tidigare nämnt. Marre blev megabesviken när hon såg filmen, men det blev faktiskt inte jag. Jag ska inte avslöja för mkt nu, men jag tyckte att filmen var bra. För ganska så tidigt i filmen så tappade jag bort att boken jag läst var samma som denna film. Det var som om boken & filmen var två helt olika historier. Var & en fina på sitt vis.
Boken berörde mig kanske på ett helt annat plan än filmen, men filmen var fin.

Så mitt tips är att se filmen, & läsa boken.. eller tvärtom..


Nu ska jag fortsätta min movienigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0