Spya på jobbet.

Försöker Gud att säga mig ngt kanske?

Idag när jag käkat mådde jag tokilla. Gick två rundor & försökte att kämpa emot det. Men till sist gick det inte, & den sista biten in till toaletterna fick jag springa, var på väg upp.. men fick vända tvärt.. & hann precis stänga dörren om mig.
Så, nu har man gjort det också.. spytt på jobbet. Var helt färdig efteråt, ringde min chef.. & åkte hem.
Vad kommer jag fram till av detta? Att jag aldrig mer ska äta Ceasarsallad på påse.. fyförsatan.

"-Hur står det till tös?". Ja, Pappa.. det kan man undra.


En annan sak då..
Jag förstår faktiskt inte hur man efter bara en kväll på fyllan kan kalla en annan människa, som man inte ens känner.. för gumman, sötis, sötnos, sötisen.. jaa..
Alltså, kanske är det bara jag.. men aah.. jag reagerar mest så som att.. lägg av.
& jag ger inte ett dugg tillbaka.
Är det så att jag tycker det är knasigt att bete sig så, eller är det så att det är för att fel person säger så?

F*ck vad jag analyserar jämt. Kan jag inte bara koncentrera mig på att det är gulligt.. & hoppas på att han faktiskt är mer än Vinsnygg..


Nej nu ska jag läsa några bloggar, sen ska jag duscha & bädda rent i min säng.. bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0