Staden har ögon i nacken.

Kolla in vilken fin blogg jag har fått då. Tack vare Denise, som ni hittar en länk till här på min sida. Det tackar jag för. Eftersom jag var hyfsat trött på de designer som fanns här, & då jag absolut inte kan åstadkomma ngt sådant själv.. så är jag himla glad för denna. Så tack Denise :)

Idag klarade jag undan skäll från min chef. Istället hamnade jag i luven med en j*vla kärring som handlade i affären. Ärligt talat, exakt VAD är det det dom inte förstår i frasen; "-Jag jobbar inte här". Nehejdå. Hon fortsatte att fräsa, & irriterad som jag oftast är på mitt jobb.. så fräste jag tillbaka.
"-Du var mig allt en otrevlig ung tjej". Ja, tack detsamma.. fetto! Så sa jag ju inte men..
Annars ringde min chef mest & var irriterad & kollade hur vi skötte oss. Nu har hon nämligen ögonen på oss, eftersom vi går emot henne.

Det tycks hon inte vara ensam om heller, att ha ögonen på mig. Jo jag visste att staden är liten. Men att min kära Mamma skulle få höra saker via tjockisar på sitt jobb.. det visste jag minsann inte.
DUMT av mig att glömma bort att denna j*vla staden är så j*vla liten att det ibland inte behövs ögon i nacken för att se allt.

Mamma undrade vem min pojkvän var. HAHA. Lilla sötaste Mamma. Hon skulle just älskat en sådan sak till svärson ;)


Jag tvättar idag. Bara två maskiner. Men dock. Skönt att få undan det.
Så nu ska jag ner där igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0