Tiden kommer.

Ja, jag hoppas att det är okej med dig Marre.. att jag snor "ditt lilla motto". Det är bara det att jag tycker att det var så oerhört fint, annorlunda.
Vi pratar alltid om hur tiden går. Men tänk så fin tanken är på att tiden faktiskt kommer.

I Lördags/Söndags hade jag ngn form utav uppenbarelse. Jag fick bara nog, nog av mig själv. Detta håller faktiskt inte längre. Jag har sagt det såå många gånger nu, men nu får det faktiskt vara nog.
Inspirerad av min kära vän Mazarin, tänker jag nu också börja ett nytt liv. Ja, inte fullt så drastiskt kanske.. men vissa saker som jag gör/hamnar i nu.. kan jag bara inte fortsätta med.

Jag antar att det är lite utan helgångesten som talar. Eller Måndagsångesten ska vi kanske säga. Men herregud!

Det är höst nu. I takt med att årstiden förändras, så måste även jag göra det.

Gud så seriöst det låter. Men det är inte så farligt som det låter. Jag ska helt enkelt bara börja uppföra mig lite bättre.
Självklart ska jag inte bli en isolerad liten nucka, men jag ska inte heller vara en ragglande vinbest!

För övrigt så måste jag tona ner min blogg lite. Då det framkommit att min kära lillebror har hittat hit. Jodå så att. Kanske inte min tanke, men när det nu är så, han säger att han vill läsa den när han är i USA, ja.. då får jag helt enkelt tona ner lite.


Nu ska jag snart slänga på mig ytterkläder & ge mig ut i det fina höstvädret. Ett par timmar på jobb ska avverkas, sen blir det Kötbulls-middag hos Mormor. Den som så mkt annat nu; Den sista på ett bra tag med Bötte.


Tänk. Om en vecka så befinner sig min bror just nu i USA. Det mina vänner, är en tanke vi slår bort ett tag till.


Nej nu måste jag börja ta tag i mitt nya liv här.

För tänk på det.. att tiden kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0