Till storkussen.

Så var det äntligen Fredag. Helt underbart!
Idag slutade vi redan halv två, inte illa pinkat det inte. Satte min rumpa på tåget & åkte hem. Gick upp om & vände. Åkte ner till Systemet, där jag handlade lite godis.. ja cider då.. såå längesedan jag drack det.. så det ska bli fint.
Sen köpte jag även en liten överraskning till min lilla Böttebror, jag hoppas verkligen att han kommer att uppskatta den. Spec eftersom det var han som, efter mkt suckande, fick köra mig ner till Systemet.

Nu sitter jag här & har nyss tryck i mig en macka & en muffin. Då mackor är det enda jag ätit idag.. är det inte utan att jag ser väldigt mkt fram emot tacosen hemma hos kusse.
För övrigt hoppas jag på en underbar kväll på alla sätt & vis. Mest av allt hoppas jag kanske att jag inte blir sådär fruktansvärt sentimental som jag kan bli. Men blir jag det, så blir jag det.. det är inte mer med det!

Ska iaf bli fint att få umgås vi kussar. Ja, vi är allt en riktig stor skara kusiner.. hela 4 st ;). För inte är det väl så att jag & Bötte har 2 till? Nope.
Jag älskar iaf vår lilla kusin-kvartett(?) så himlans mkt.


Nej nu ska jag snart ta & hoppa in i duschen. Got to look faaab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0