2 glas vin & en massa skratt.

Godmorgon!
Så har man varit vaken i lite mer än 2 timmar nu. Jag kan helt enkelt inte sova länge om morgnarna längre.

Pappa kommenterade & skrev att jag inte ska vara så hård mot folk som gör fel ( detta syftar på mitt inlägg då jag fick fel lön ). Såklart kan vi alla göra fel, även jag.. Det är bara det att jag är så trött på att det händer ganska så ofta "hos oss".
Bara för att reda ut det.. Jag tror alltså inte att jag själv är felfri ;). Jag vet att det inte var så min kära Far menade, ville mest få fram varför jag blev så arg på deras misstag..!

Nu har jag iaf nyss betalat tillbaka min semesterersättning + en del andra räkningar. Det blir minsann inte mkt över av "bidraget" ( som vi så lustigt skämtar om på mitt jobb.. ) när man är färdig med det. Har iaf fått fört över en slant till mitt Sparkonto, nu får vi bara hoppas att den kan stanna där..

Strålande väder idag. Jag undrar om det är lika skönt som det ser ut? Jag hade tänkt att kolla upp detta genom att alldeles strax gå ut & sätta mig på min balkong.. kan man kanske sitta där i bikini? Min bleka kropp skulle verkligen behöva lite solstrålar.
Efter lite press på balkan så hade jag tänkt piffa till mig lite & åka till min lilla Spätta & underhålla henne lite, samt hämta mina saker.. wiho!

Igår var det en lugn & fin kväll hemma hos Sofia. Jag drack två glas vin. Vi tittade teve, skrattade åt saker på datorn & bara snackade allmänt skitsnack.
Strax innan ett skjutsade kusse mig hem till sig. Jag väntade tills hon kom in i porten, sen cyklade jag hem till mig själv. Försökte att titta lite på teve, men slocknade ganska så kvickt.
Kortfattat, en lugn & fin kväll.


Nej, dags att ta tag i denna strålande dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0