Bland fåglar & skit.

Idag har jag; städat intorkat bajs & klökts ( medans tanten stirrade på mig från ett annat rum.. ), varit livrädd för en fågel, samt städat upp fågelfrön & fjädrar till FÖRBANNELSEN, ätit en god Fredags-kaka, sett en jättefin Dior-resväska hos en mindre fin brukare (Bajs-tanten..), haft en näradöden-upplevelse på vägen hem, pratat med lillebrooooor, varit på kalas & ätit goood mat, fått en peng, fått min städning godkänd av Mamma ( INTE varje dag det händer ;), blivit bjuden på en vårfest, pratat en snabbis med min Molgan ;) & nu sitter jag här.

Ska snart börja sätta upp mina gardiner, efter att Mamma godkänt dem :)
Så det blir bara en kortis idag. Kanske återkommer jag senare. Ska nämligen vara en lugn & fin flicka idag.. som alltid då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0