Can't get enough.

Jag ska inte börja med att klaga på mitt nya jobb. Men en sak är säker, min rygg kommer att dö..

Hur som helst så tycks jag inte få nog av det här med städning. Har nyss storstädat mitt sovrum. Jodå, lister, element & hela köret. Arbetsskadad? Nejdå.  Jag kände redan nu att mer storstädning än så blir det inte denna veckan. Ska bara orka med den vanliga städningen..

Idag var vi & städade hos världens sötaste gubbe. Seriöst, han var så söt att jag ville bara krama om honom & adoptera honom på studs!
Sötast var att han somnade på en sekund & sov sedan som en stock genom både dammning & dammsugning av hans lilla sovrum.

Annars har det väl varit en helt okej dag. Känns inte som att jag har så mkt att berätta om just nu. Ibland poppar det upp nngt som jag tänker att "aha, det där ska jag skriva om".. men, sen glömmer jag det lika fort.

Igår somnade jag iaf runt 20:22.. helt normalt.


Idag ska jag vara vaken lite längre. & just nu ska jag slänga mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: Björn

Grattis!

2009-04-09 @ 03:25:29
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0