Dödsängel, Indian eller Playboybunny?



En bild från förra året. Andrés 25-års fest. En dödsängel. En indian & en liten bunny. Lotta & de två A:na.
Ibland saknar man tiden från förr..

Just idag känner jag mig precis så svart som på bilden. Det där lilla leendet känns precis så falskt som min påmålade "yta" gör.
Tänk om vingarna verkligen kunde få mig att lyfta. Med glorian på sne skulle jag ta mig till en helt annan plats än denna jag befinner mig på just nu.


Nej. Jag är inte deprimerad. Jag har bara en dålig dag. En j*vla ångestdag!

Kommentarer
Postat av: anna

måndagar brukar vara pissdagar =/ hoppas det ärbättre imorrn.



bild på kjolen kommer imorgon på morgonen, promise :)

2009-04-27 @ 21:03:25
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Björn

Nej men se mig i publiken får du ju göra en annan gång, vi ska ju dit igen:p



Vad heter banken?

2009-04-28 @ 04:19:27
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0