Fyra fina dagar.

Så var 4 dagars underbar ledighet snart slut. Back to reality som man säger.

Det har varit 4 fina dagar. Jag har hunnit med att storhandla, besöka Järavallen 2 ggr, hälsat på Maria & Jonathan, Fest hos Sofia 2 ggr, Inferno 2 ggr & så Tages en gång. Utöver detta så har jag snyltat mat & haft trevliga middagar med familjen, njutit & "bara varit".
Det bästa med hela helgen var nog faktiskt besöket hos Maria & hennes sötunge.. det måste vi göra om snart!

Min sista dag har jag spenderat åt att först slappa lite, för att sedan åka hem & storstäda lyan.. vilket behövdes.
Så, nu är här rent & fint igen.

Har slösat en aning för mkt pengar denna helgen, det ger mig.. ångest som fasen. Så när jag nu får min lön ( på Onsdag ), så ska jag verkligen skärpa mig & hålla i pengarna denna månaden ( jojo, vi vet ju hur det brukar gå.. ). Jag har ju faktiskt ngt stort att spara till detta året. Jo, såklart pratar jag om USA.
JISSES vad jag längtar dit nu. Kanske späs min längtan på av att jag just nu pratar med min kära bror på msn..

Just det.. jag har även varit & fått beställt tapet & golv till mitt sovrum. Hoppas nu att det går undan. Kan ta upp till 3 månader, & man vet ju hur L-a hem är..
Menmen, när det väl blir gjort så kommer det iaf att bli superfint!
Visst är det roligt när man får det precis som man vill ha det?


Nej nu ska jag ut & röja i köket. Har nämligen fått en jättefin servis av Mamma, som jag nu ska göra plats åt.
Tack Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0