Hemligt besök.

Idag är jag "mellan två jobb". Det är ärligt talat ganska så skönt, nu när man vet att man har ett jobb att gå till i nästa vecka.
Så nu har jag spenderat en liten stund åt att hitta rätt sätt att ta sig till en viss plats. Jojo, jag ska minsann göra ett hemligt besök idag. Rooligt!
Men först ska jag gå in om min bovärd & få hämtat några papper så att jag kan se om jag kan ta & utnyttja min fond lite.

Men mest av allt skulle jag vilja få tag i min kusse nu, jag har nämligen hittat ett, vad jag tror kan vara, perfekt objekt.
Så svara svara svara! :)


Bäst att jag sätter igång & börjar göra mig vacker, så att jag kan komma iväg ngn gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0