Hug me and sleep good.

Måndag. En dag avklarad. Idag var faktiskt en ganska göddig dag. Trots stress & knappt ngn lunch så låg vi bra på det i em. Var inne på kontoret redan kl 15.. & eftersom min bilvän behövde vara hemma i tid så var vår "tillfälliga chef" snäll & lät oss gå när hon kom in, min bilvän alltså.

Så jag landade här runt 16:15 kanske.. Det är då vi slutar i vanliga fall :)
Rätt ner i tvättstugan för att dra igång med, just det.. tvätten. Sjukt längesedan jag tvättade där nu. Men, än sålänge överlever jag :)

Helgen då.. vad hände på Lördagen? Jo, först var jag som sagt (eller skrivit..) & hälsade på Spättan. Blev en snabbvisit, men dock.. ett besök :). Därefter begav jag mig hem till familjen & käkade fondue.. GOTT som alltid.
Senare blev det Sofia, vin, youtube, Inferno & sist, men inte minst.. TAGES! Oväntat va? ;)
Haha. Nej men det var faktiskt en bra kväll. Skoooj på Tages var det minsann!

"-Kan jag inte bara få krama om dig, så kan jag sova gott sen.."

"-Du är ju absolut sötast på stället".


Tackaaar. Det var nog för att jag var så poppig som Sofia sa.. & så luktade jag ju gott också.. haha.


& min "kärlek" till Gbg bara växer. I'm like a magnet..


Igår, Söndag så körde jag & Mamma till Väla. Sjukt sliten var jag, men jag fick trots detta med mig lite saker hem. Jojo, lite orkade jag ju anstränga mig :). Så ett armband, en pyamas (sällan.. ) & en ny parfym fick följa med mig hem.
Parfymen luktade godiis!

Nej, dags för mig att skutta ner i stugan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0