Me goes mäklare.

Om ca en halvtimme ska jag leka mäklare. Eller ja, leka & leka.. jag är för tusan mäklare! & så är det ju alltid skoj att spana in hur andra har det..

Annars? Onsdag, & det är jäkligt nice! Stressat som idioter på jobbet idag. 10 minuters lunch. Tack så mkt!
Att vi sen har varit hos riktiga pladdermajor, spädde bara på stressen. Jo, du är supergullig tant lilla, men jag har inte tid att stå & snacka med dig!
Var hos en riktigt dryg en idag med, hon hade tänderna på tork & var allmänt döv & irriterande. Inte ens jag kunde tycka synd om henne, inte så värst mkt iaf.
Har även vart hos en konstnär.. tavlor ÖVERALLT. Jisses. Måste ta en livstid att få ihop så många..
Har faktiskt hunnit med att hitta ett riktigt fint hus oxå, ett vi städade i såklart.. ett mindre slott.. Bra nergånget.. men ojoj vilket potential det har. Skulle kunna bli rena drömkåken! Jo, visst möblerar jag i mitt huvud hos vissa.

Så har jag minsann även fått vara hos en dam med MRS idag ( multiresistenta bakterier.. ). Trevligt värre. Tror ni att jag var nojig eller? Trots handskar & skoskydd så ville jag mest fly ut därifrån. Men nejdå, där låg hon i sängen & pratade med mig.. Hu..

Nej, nog om mina små gamlingar nu. Jag märker att detta återigen börjar bli en jobb-blogg. Menmen, jag vill berätta.. så, då gör jag det!


Fick min lönespec idag. & gud så oväntat att mitt företag klabbat nu med min övergång. Fick en j*vla bra lön ska jag säga er, dock ska jag inte ha en så bra lön.. då får jag nämligen inte ngn semester.. & det ja, det MÅSTE jag ju ha!
Så, imorron får jag ringa virrpannorna & hoppas på att dom tar & reder ut detta fortast möjligast!
Förstår bara inte att det ska vara så svårt att göra saker & ting som de ska göras..


Nej, nog med tjaaat nu.
Dags att svida om till min mäklarkostym.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Var inte så hård emot folk som gör fel, du känner väl till det gamla utrycket "Den som aldrig gör fel, gör förmodligen ingenting alls"

2009-04-17 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0