New caaaaar!

Dagens Kent:

"Vaknar intill dig med spritsmak i munnen
jag vaknar av värmen, men jag är iskall"


Jag tror inte att jag behöver förklara de raderna ngt mer ingående..


Onsdag idag. Sweet. Ska alldeles strax bege mig hem till familjen för att spana in den nya bilen.. wehoo! Sen bär det av till Väla, där hade jag tänkt köpa ett par ursöta koppar med tillhörande fat, medans M&P ska köpa oss lite USA-books!
Kanske ska jag tigga lite mat & lån oxå? Men bara kanske..
Allra mest ser jag nog faktiskt fram emot den nya bilen, måste nog ta en sväng i den jag med.
& så trevligt att få piffa till sig lite en vardag!


That's all for know folks.

Kommentarer
Postat av: Björn

Ta det lugnt med bilen, den ska vara i nyskick när jag kommer hem tack. Eller ja, så länge den luktar ny så är jag nöjd. Släng iväg ett sms när du kört den, svarar nog inte men jag vill ändå veta hur den är. Bankens ekonomi får lida lite för mina sms. Jag tror vi talar om samma bank.

2009-04-29 @ 18:34:27
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: alexandra





hihi det är ju meningen! :D



2009-04-29 @ 18:51:41
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0