Så duktig såå.

Såja. Nu har jag minsann varit en duktig kicka; satt upp mina gardiner, bytat ut lite småprylar här, samt sorterat, kastat & satt in papper i en pärm.. & det var inga små högar jag hade att gå igenom ska jag säga er.
I mitt fixande dök en bonuscheck på ICA upp.. man tackaaar! Samt Mammas stentuffa glajjor, som jag nog ska våga mig på att använda i morgon.
Nu ska jag bara gå igenom lådorna i garderoben, sen har jag varit duktig på riktigt!

Dock får det räcka för idag, för nu ska jag titta på Beck.

I morgon ska jag åka & handla blommor & förhoppningsvis en solstol till min balkong.. är jag pysslig eller är jag?


Nej, nu kallar ryggläge i soffan. 

Kommentarer
Postat av: anna

åh det är så kul att pyssla ju! :)

2009-04-25 @ 11:45:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0