Sopdykare.

Idag var vi hos en tant som med ca en minuts mellanrum sa ; "-Visst är det en fin lägenhet jag har".
Det blev ganska så komiskt till slut kan jag säga er. Stackars förvirrade lilla tanta, hon var inte så lite senil.

Annars då? Jag är tröttare än vanligt nuförtiden. Förut kunde jag klara av att vara uppe till 23.. nu kan jag knappt vara vaken till 21:30. Jag trodde att jag skulle bli mindre trött av att vara på städet, men det tycks vara precis tvärtom. Är det kanske så som kusse säger, att det är p g a att jag har mer tid på mig att varva ner när jag kommer hem nu?
Lite märkligt är det allt!

"Utanför mitt hus" står just nu en container. Där kastar folk saker, inget konstigt med det. Men vad som får mig att drabbas av "Mia-sjukan" lite är att folk faktiskt går & plockar ( läs dyker ner i containern ) & hämtar saker. Det hämtas hem på cyklar & vagnar. Just nu står där även en mindre matsalsgrupp vid ett träd & väntar.
Stackars människor säger jag bara, att tvingas rota där.. uhu.


Nej, nog med meningslöst svammel.
Det är allt som händer nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: camme

haha då ska du va glad att du inte bor på ett studentområde. Mkt vanlig företelse här! Hoppas att allt e bra i vårvädret annars

2009-04-21 @ 22:46:15
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0