Stilla min vårsjäl.

Vilken ljuvlig dag.

Lämnade hemmet runt tio. Begav mig hem till M&P. Fick skjuts till Carro. Gick ner &  tryckte upp våra fejjor i rutan till hennes föräldrars nya lya..  Blev insläppta & fick spana in den.. så himla fin! Jag skulle också vilja bo i en gammaldags lägenhet med högt i tak. Fast, jag älskar min lilla tvåa <3.
Sen tog vi en runda längs stranden & granet. "Hem" till föräldrarnas nya lya igen. Ja Carros föräldrar är det vi snackar om då. Drack några koppar kaffe & tryckte lite gifflar.
Därefter tog jag på mig glajorna, stoppade in lurarna & promenerade hemåt.

All by myself. Solen sken. & jag märkte att jag trivdes. Jag trivdes & tyckte att min hemstad var så himla vacker.
Trots hundbajs & glasskärvor längs trasiga gator.

Hemma i min lya. Hoppade in i duschen. Kom ut ur duschen, då ringde kusse & frågade om jag ville med till Järavallen. Såklart, min själ blir rastlös i det fina vädret. Så, ut & iväg igen.
Satte oss på varsin brassestol & bara njöt. Spanade in några killar som spelade fotboll. Säkert skitfula & skitsmå, men på långt håll så valde vi ut varsin kille..
Hann tyvärr inte sitta där sålänge, eftersom jag skulle befinna mig nere på "Kinan" kl 15..

Kastade i mig lite kinamat.. gott som alltid. Sen såg jag plötsligt en Hoochie komma promenerandes utanför. Kastade mig på luren & bad henne stanna. Sen hade vi följe en bit hem, innan jag återigen traskade hemåt by myself.


Solsken & bara armar. Det mina vänner, det är lycka!


Nu sitter jag här & trycker. Ska nog snart ringa & höra med kusse hur planerna för kvällen ser ut.
Lite vin hos Sofia? Sweet.


Kommentarer
Postat av: Sofie Berner

Hej



Vilken fin blogg du har! har du gjort layouten själv?

2009-04-04 @ 16:51:48
URL: http://sofieberner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0