Vårtider är nya tider.

Ibland äter ångesten upp en. Långsamt. Inifrån & ut. Idag är en sådan dag. Jag försöker att inte tänka på det. Jag försöker att stänga av min ångest. Men, idag går det inte. Stoppknappen är borta & min ångest går på play för fullt.

I helgen gjorde jag av med min kamera. Detta är nog en bidragande orsak till min ångest. Jisses. Hur lyckas man? Jo, man har en för liten väska & alldeles för lite koll..
Antar att det är ngn " lycklig själ" som lagt vantarna på den nu. Hoppas att du gillar mina foton! Det gjorde iaf jag. Såpass mkt att jag som tur var lyckats spara de foton som är värda att ha kvar.
Tur det iaf. Ibland har man tur i oturen, som man brukar säga.
Har redan börjat spana på en ny. En rosa, såklart.. Då detta inte var en utgift jag räknat med just nu så hade jag tänkt att höra med min bank om jag kanske kan få ta ett lån.. (?). Det rör sig om en sådär runt 1500 kronor.  (kanske lite mer.. ) Pengar som jag kan ha bra mkt roligare ( & vettigare.. ) för nu.
Så vi får hoppas på ett medgivande från banken.

När jag nu väl får min nya kamera, när än det blir. Så ska den INTE få följa med i för små väskor. Det den däremot ska få göra är att fotografera mera.. SÅDESÅ.


Förutom att jag tappade bort kameran så var Lördagen braa. Hade kunnat visa er lite fina bilder, men ja.. ni fattar?
Jag stack iaf ut i min klänning, då övriga "gänget" var jeanstjejer. Menmen, ibland kan det visa sig vara bra att sticka ut..
Hos Marre drack vi vin & hade "Jag Har Aldrig". Tänk att vi alltid upptäcker nya saker då.. haha.
Därefter blev det en kort visit på Inferno, för att sen bege oss till vårt älskade Tages..
Där tappade man bort alla & lyckan var total när jag återfann dom. Annars stod jag mest & hängde. Så kan det gå när man har en rödprickig klänning ;).

Jag fick höra på en mkt lustig dialekt, samtidigt som jag fick ta emot en & annan komplimang. Jag har visst fina ögon. Det tackar vi för. Men mina ögon klarar inte av några längre "stirrningslekar".. så jag förlorade, hela tiden. Men jag måste erkänna att jag var grymt duktig!

"-Har ni träffat Lotta?".

Alla vet allt om alla. Frågan är vad jag vet om dig?

"-Du ska inte med på fotboll då?". Fotboll? Jag? Det där är en mening jag INTE förstår.

Hemliga jobb & konstiga nummer. Jag säger då det ;)


Mystiskt & braa..


Igår låg jag mest hemma hos familjen & sov. Ingen sol på mig inte.. Fint det.


NU är det dags för nya tider. Jag säger det mina vänner. Det ligger ngt i luften nu.
Vår, det kallas vår.
Från och med nu ska jag våga, våga allt om jag får chansen..


Brudtärna & USA. Det är stort vänner. Det här kommer att bli braa.



Nog med svammel nu..

Kommentarer
Postat av: anna

åh vad spännande!



svar: haha jo det kommer bilder sen. får se om de kommer ikväll eller imorgon på morgonen :) håll ut!

2009-04-27 @ 18:20:27
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0