Me goes MANIAC!

Ingen kamera uppthittad på Tages. På Inferno ville dom inte svara & nu fungerar inte min hemtele. Life is good!

Jag dövar min ångest med att städa, städa, städa.. sinnessjuk eller? Jag har under dessa två dagar; skurat hela mitt badrum.. från golv till tak, dammat av alla lister, skurat rent spisen, vattnat blommor, torkat av alla element ( ordentligt ), skurat krukan på balkongen & såklart tvättat.
Känns det bättre nu? Nej, så jag ska fortsätta att städa alldeles strax.. damma, dammsuga, ja ni hajar?

Jag har hittat VÄRLDENS sötaste duschdrapperi med min älskling på.. världens sötaste, ja hör & häpna nu.. KATT. Jag pratar förstås om HELLO KITTY!  Jag menar.. kolla bara.. huuuuuuur sött?


295 kronor. Geee mig?

Fast det får vänta. Har nog inte råd nu va. Men kanske en annan månad, eller kanske inte. Hur som helst så är det iaf sååå sött.
Vadå att jag fyller 26 år detta året?

När jag letade efter laddaren till min mp3 så fann jag laddaren till Mammas & Pappas kamera. Hur tusan den har hamnat här vet jag inte. Den har iaf varit försvunnen sen i somras. Så jag har alltså gjort av med min egen kamera, men hittat laddaren till deras.


Jag avslutar med en rad från Kent & en kort kommentar till den .. Slumpmässigt vald.
Kanske en ny grej?

"När du fann mig satt jag hjälplös vid ett bord
Jag som nyss föll till en obegriplig jord
Du blev min räddning så obegripligt stort "


Åren går & vi med dem. Men i mitt minne. Någonstans djupt därinne, så finns du. Jag plockar fram dig då & då. Tänker på allt som inte var något, allt som inte blev något.
Allt vi aldrig var för att vi aldrig kunde bli något.
Jag har alltid glorifierat dig, gjort dig till mer än vad du är. För att sedan trampa på dig & allt vad du står för.


Men man glömmer aldrig händer under bordet.


Nu ska jag.. just det.. fortsätta min städmani!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt att du har deras kameraladdare istället.

2009-04-29 @ 03:17:04
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0