Min första dag.

Min första lediga dag har varit en bra dag.

Jag gick bort till min bovärd & hämtade pappret som skulle fyllas i. När jag sen kom tillbaka så hade han stängt. Blir jag trött eller?
Efter detta så tog jag bussen till Hbg. På Knutpunkten hoppade jag på nästa buss & hamnade efter en kort promenad på min kära vän Spättans "nyöppnade" Nattmackan. Där stod hon & målade & fejade. Vilken glad överraskning att jag dök upp mitt i allt, bara sådär.
"-Vad gör du här i Hbg?
-Hälsar på dig" :)


Sen var jag där i några timmar. Spanade in stället, delade en pizza & snackade en massa skit. Så himla trevligt.
Jag hoppas verkligen att det går bra för min lilla Spätta nu, en mer ambitiös tjej får man leta efter. & hon är såå värd att allt lyckas!

Blev riktigt fint väder idag, så när jag stod & väntade på bussen hem så åkte solglajorna på.. & jag retade mig såå mkt på att jag tagit på mig min vinterjacka. Fy alltså, den får hängas in nu!

Väl hemma i L-a så har jag handlat på Kvantum & sen snackat skit, eller inte skit.. med kusse.


Förresten. Ni kanske undrar hur min sista dag på jobbet var? Den var sweet. När allt var färdigplockat så åkte jag med F ut & levererade. Förutom hos en tant där det stank.. skit, så var det faksit bara skoj att få träffa gamlingarna. Att vi fick vars 80 kr i dricks gjorde inte saken sämre.
Vars några klappar på kinden fick vi också, flera stycken faktiskt. Så himla söt tant!
På eftermiddagen åt vi smörgåstårta & drack lite sprit på kontoret. Haha. Jisses. Efter en massa tjatande så fick jag oxå ta en. Skillanden mellan mig & dom andra var att jag höll det där.
Vilken utspårning.
Vi var "alla älskade", "bästa gänget", folk spillde drinkar & tafsade på varandra, svamlade, välte nästan omkull, erkände mord inom släkt & vänner.. både mörda & bli mördad.. både här & där, & alla var såå bästa vänner & ville jobba ihop forever!

Till slut tog min chef äntligen tag i saken & runt 21 var jag back in town.

Haha. Alltså. Jag önskar att ni skulle ha sett hur det var där. Helt utspårat. En vanlig sketen Tisdag liksom :)

"- Jag kommer att sakna dig Lotta"

"-Jag kommer sakna att ha ngn att käfta med"



& så ska jag visst bli fackligt ombud. Den ni! För att min chef behöver ngn att munhuggas med.. & det är ju jag bra på ;)
Roligt att även hon på facket tyckte att jag skulle passa som det, jag som trodde att hon hatade mig..

Kommentarer
Postat av: camme

Jasså, så du har inte lyckats klura ut vad mitt sidoyrke é? Jag är försäljare på en byggmarknad. Jag har trott att du jobbar inom handels, men nu blev jag osäker nör du skrev leverera til gamla tanter. Catering?

2009-04-02 @ 00:38:00
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: Björn

Hahaha, gud det låter skitroligt. Jag älskar när folk spårar ur på det dära sättet du förklarar. Trevligt att du trivs. Hoppas det går bra för lille A. Det var också trevlig läsning. Ge henne mina lyckönskningar. Hon kan tacka för min omtänksamhet genom att bjuda på gratis lite mat för det lät som om hon drev ett sådant, jaa ett matställe då?

2009-04-02 @ 03:19:01
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Linda

hello... e de Angelica W som har öppnat ställe? Var ligger detta nånstans??

Kram

2009-04-03 @ 09:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0