Mitt i veckan.

Angående "min poetiska ådra" .. Min kära kusin ville ju en gång i tiden att jag skulle skriva en bröllopslåt åt henne. På den tiden var jag ganska så poetisk av mig, får kanske ta & försöka att plocka fram det igen. Dock tror jag att det där med en helt låt är lite "over the top" :). Nej, men det är väl ganska så skoj att skriva "låtsats" poesi ibland. Men det måste bara få komma, vackra rader kan inte tvingas ut. Oftast kommer vackra rader ur sorgliga tankar.
Någonstans på vägen så tappade jag en bit utav mitt poesi..


Annars då? Onsdag. Halva veckan är gjord. Ja, mer än det nu. Så himla nice. Idag har vi vart hos sötgubben som det är adoptionsvarning på. Förutom att han hade spolat ner ( eller försökt ) toalettrullar i dassastolen ( som jag fick plocka upp.. ), så var han fortf så himla söööt!
Han tackade & hyllade oss omvartannat. Det är då man känner att det finns en liten glädje i det man gör.
"-Och snygga är ni också". Haha. Jamen man tackar!

Efter jobbet åkte jag hem till familjen och snyltade mat, det gillar jag, Hämtade även hem mina gardiner, så nu jäklar blir det snart fest..
Mja.. ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag tycker om dem. Jag är inte van vid att gardinerna "tar så mkt" av fönstret. Fast dem är iofs himlans tjusiga.. aah, ja jag vet inte. Fest kommer det nog att bli iaf, sen får vi helt enkelt se vilka gardiner som sitter uppe då :)

Inatt åker min kusin till NY. Är jag avis eller är jag avis? Gud. Jag hade oxå viljat åka dit nu. Menmen, den som väntar på ngt gott. Roligt för kära bror att få besök iaf.
Så hur avis jag än är så hoppas jag att dom båda får det/har det bra därborta nu.
"Snart" kommer jag!


Nej nu ska jag ta & avrunda detta innan Greys börjar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om din poesiådra försvunnit för att du ej längre har så sorgliga tankar så accepterar jag med glädje detta. Jag tror dock att den finns där ändå.

2009-04-23 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0