Utmanad.

Fyra tvprogram jag brukar se:
* Grey´s Anatomy
* Criminal Minds
* CSI
* Desperate Housewives

Fyra saker jag gjorde i går:
* Hälsade på Spättan
* Åkte tåg
* Handlade på Kvantum
* Läste bloggar

Fyra saker som står på min önskelista:
* Ett soffbord
* En helt ny garderob
* En pojkvän ( det har jag önskat länge nu.. :) 
* Vår!

Fyra saker jag avskyr:
* Katter ( jo dom är ondskefulla)
* Kyla
* När jag är fattig
* Fåglar

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Träffa mina vänner
* Kanske lite party då & då?
* Titta på teve
* Resa

Fyra saker jag åt i går:
* Knäckebröd
* Äpple
* En halv pizza
* Chips ( Jag & Elin åt nästan samma saker igår, fast när jag åt chips så åt hon russin :)

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Mitt f första flicknamn är hemligt, men mkt fint ;)
* Mio ( Jo på en POJKE )
* Novalie
* Engla

Fyra jobb jag skulle vilja ha: (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer)
* Hemmafru
* Delfinskötare
* Bloggare
* En som provar sängar?

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* Burger King
* Grafitti (stavas..?)
* Mexican food
* Thaiboxen i Köpenhamn

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Kusse
* Mamma
* Mazarin
* Sen är det nog ingen mer som jag hör av mig till sådär VARJE dag

Fyra bloggar jag utmanar:
 
Maria L, Min Bror, Camme som läser min blogg :) & Marre kanske?

 

Kommentarer
Postat av: camme

haha du e söt du :) ja läser den för att den e så skoj. Du skriver på ett roligt sätt men ändå blottar d inte hela dig. Njut av solen å ha en trevlig fredag

2009-04-03 @ 14:19:17
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: mazarin

haha jag garvar lika mycket varje gång jag läser ditt avsky mot kattakräken...:) haha

2009-04-03 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0