Valborgsfirande!

Valborg. Hur har jag firat denna dag?

Jag har jobbat. Tryckt i mig en sjukt mäktig muffin. Kastat mig in i duschen. Åkt till CS med Kusse, där hittade vi vääärldens bästa skoaffär.. synd bara att vi inte hann gå där så värst länge ;(. Åkt hem till familjen. Lånat bilen.. härligt! Kört till Kvantum & handlat. Kört hem igen & ätit. Kört hem till mig själv. Fått ett brev från vårt fadderbarn.. ( Det måste jag skriva om en annan dag.. för det var SÅ kärt ). Städat. Pratat i telefon. Målat naglar.
& nu sitter jag här..


Vilken Valborg va? Ärligt talat så känns denna dag inte ett dugg som Valborg. Känns som om Valborg var ngt man firade mer när man var yngre.

Ska strax göra mig en kopp the ( som ska drickas ur en utav mina nya fina koppar.. ) & titta på.. TWILIGHT! Yes, äntligen!
Kan väl inte bli så mkt bättre va.. en kväll med en vampyr.. haha ;)


I morgon ska jag Mamma, Pappa, Faster, Farbror & Kusse åka in till Bakken.. det ska bli miiisigt!


Dagens Kent:


"Som om orden
inte betyder nåt alls
Som om tungan bara var nåt
Som fastnat i din hals
Om du bara visste
hur jag hatar detta tysta
Ingenting som omger mig
Noll personer utan färg
Snälla gör vad som helst
Du har väl nånting att säga"


Kanske har vi alla känt så någon gång. Som om vi tappat alla ord, all vår handlingskraft. När varken ord eller handling räcker till. När inga ord blir sagda. Eller när fel ord blir sagda. Handlingar som menar väl som blir så fel.
Visst kan man känna sig ensam ibland, när ingen annan är som du..

Kommentarer
Postat av: bjorn

Hoppas ni har en bra dag på bakken, låter lite härligt. Åt frukost på Panera igen.

2009-05-01 @ 18:12:53
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0