What a wonderful day!

Ännu en underbar dag.

Idag tog jag på mig lite mindre när jag skulle gå ut, dock blev jag alldeles för varm i det med. Så imorgon åker en ännu tunnare jacka på. Hundra spänn på att jag kommer att frysa arsl*t av mig då.
Jag & Mormor hade iaf en mysig dag på jobbet. ( Haha nu när jag läser igenom texten så ser jag vad jag skrivet.. haha.. kan jag släppa jobbet eller? :) Jag fick tag i vad jag skulle, & faktiskt inget mer. Fick även kortat mitt fina halsband, så nu kan jag börja att använda det lite mer.
Såklart åt vi gott där också. Idag slog jag på stort & provade ngt nytt; Ceasarsallad. Jo jag har ju provat det innan, men inte där. Det var himla gott, & utan en endaste glasbit i kycklingen faktiskt..

Efter Väla körde vi upp till Colorama & jag fick tittat ut tapeter & golv till mitt sovrum. Åh, det kommer att bli så fint!

Sen fortsatte dagen att vara sådär bra. Mormor körde mig & Mamma ner i stan. Jag köpte en liten börs som var så ful att den blev snygg. Fick även med mig en barnjacka hem från H&M.. men den ska jag lämna tillbaka. Lite för kort i min smak.. plus att jag fick ångest för att jag slösat för  mkt pengar.
Kvällen avslutades med att vi delade en pizza från Mamma Teresa. Den hade Björn inte kunnat äta, nämligen fullt med hårspenat.. uäh.


Nu ska jag fakiskt borsta mina gaddar & bädda ner mig & titta på ngt inspelat.
Imorron ska jag upp hyfsat tidigt, ska till Fru Doktor i Lund.. uuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0