Beställt från Eleven.

Såja. Nu har jag nyss klickat hem en plattång & en Aroma Mist, Pink cotton candy.. detta från Eleven.se
Den där Cotton candy grejen skulle jag eg inte ha.. men vem kunde mostå den beskrivningen.. Godis!

Hoppas nu att denna plattång är bra, men jag vet att alla andra plattisar av detta märket är det, så det ska denna väl oxå vara.. men hey.. det är iofs mig vi pratar om..
Men ååh det vore så skönt att få slut på denna plattångs-historia. I need a new lover.


Produkten som skrek.. KÖP MIG!

NU är det köpstopp för mig. Måste bli duktig & börja spara igen..


Nej, dags att stänga ner detta & dags att krypa ner i sängen med min nya bok.
Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Tack så jättemycket, vad sött sagt :D <3 Göra idag? =)

2009-08-20 @ 09:32:52
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0