I sängen på Key West.

Här sitter jag nu, i sängen på vårat hotell i Key West. Hotellet här är verkligen helt otroligt fint, det känns lite som att kliva rakt ut i en sagovärld.

Det har hänt en hel del sen jag skrev här sist, det är helt omöjligt att få med allt detta i ett inlägg. Det har jag varken, tid, ork eller lust till.
Sist jag skrev till er så befann jag mig i NY. Dagarna där var verkligen helt otroliga, trots dåligt väder. Men gud, vad trött man var.. det var inget dåligt tempo man fick hålla för att hinna med allt man skulle mellan regnskurarna.

Efter NY så begav vi oss till Orlando, Florida. Vilket hotell det var, det med. I Orlando njöt vi av hotellet, samt gjorde ett besök på Sea World, vilket var mycket trevligt. Vi såg några helt fantastiska shower, några utav dem rörde mig till och med till tårar.. Vi var i början lite negativa till att göra ngt besök.. ja, alla utom Björn då.. han var taggad som vanligt. Givetvis ville man hitta på ngt när man var där, men värmen var verkligen helt olidlig. Men, vi fick svälja våra ord & tacka Björn för att han hade fått oss till att göra detta. Ett minne jag kommer bära med mig hela livet, precis som hela övriga resan.
Dagen efter Sea World var jag & Björn på ett vattenland, det var faktiskt himla roligt.. & vi förvandlades återigen litegrann till små barn.

Igår landade vi i Key West. Tog ett dopp, slappade & senare gav vi oss in till "stan". Åt en fantastisk middag, & på vägen hem gick jag & Mamma in & kissade på en gaybar.. haha.. vilket ställe. Värsta freaket högg mig i armen & började att gapa om att jag var ngn!?


Nej, nu ska vi ner till baren här..
Ses kanske snart igen..

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ja jag är besatt :D

2009-08-08 @ 18:18:39
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0