I'm back.

Såja, då var man hemma i Sverige igen. Ja, om vi ska vara petnoga så var jag faktiskt hemma redan igår, då låg jag dock i koma.
Helt ärligt, jag var helt borta. Orkade knappt med att äta.. men jo Mamma, jag åt, lite.

Idag klev jag upp runt 10, det är helt okej tycker jag. Dagen har spenderats åt att packa upp, handla & snacka i telefon.. däremellan har jag bara tagit det lugnt. Skönt.

Hur sammanfattar man 2,5 helt underbara veckor? Det går inte. Det går bara inte. Hur mkt jag än vill så kan jag inte förmedla de upplevelser, känslor, tankar & minnen man har från denna resa.
Kortfattat så var det alltså underbart. Helt underbart <3.
Tack min fina familj som gjorde denna oförglömliga resa möjlig!

Kommer att slänga upp små minnen & bilder då & å. Bit för bit. Så att jag åtminstonde kan ge er en del utav min saga.


Idag använde jag en utav mina nya väskor som jag köpte "over there".. den är så fin så fin!


Yes, det får räcka för nu.
Puss on you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0