Ken&Barbie.

Först & främst.. STÖRIGT att jag inte köpte den där t-shirten jag såg i Miami "Anything Ken can do Barbie can do better". Nu har nämligen storbloggaren MINI köpt den i Kina. Alltså, fatta hur häftig jag hade varit om jag haft den nu. Kanske till och med före Mini. Men, jag antar att jag helt enkelt inte förstod storheten i denna tisha ( som man så fin säger på bloggmodespråk.. ).
Jaja, nog om denna sketna tisha nu va.

Har verkligen inte gjort ngt vettigt alls idag, men det har faktiskt varit himla skönt. Får väl börja ta tag i saker & ting snart, typ nästa vecka.. Då jäklar!
Jag kommer inte att avslöja vad jag ska, men det är some big things goin' on..

Nu ska jag ta & diska upp här idag, lite nyttig får man ju vara. Sen ska jag krypa ur mysisarna & i ett par jeans. Funderar även på om jag behöver packa ner mer kläder till mitt secret uppdrag idag.. hmm.
Efter disk ska jag bege mig hem till familjen & bli utfodrad ( nej jag är inte så trött på dom.. ). Får se om jag sticker ner & hyr några filmer sen.. vet ju inte riktigt när mitt äventyr börjar idag..

En helt annan sak.. VARFÖR vill massa okända guys bli vän med en på FB? Jag vill faktiskt inte vara vän med ngn okänd snubbe. Märkliga typer.


Ibland känns det som om tiden bara kryper fram,
det var alldeles för längesedan nu..

Låt mina fingrar måla ett mönster på din hud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0