Ny säng, CHECK!

Måndag.

Idag tog jag mig lite sovmorgon, igen.. detta tack vare att min tandläkare som jag skulle varit hos 08:40 blivit sjuk.
Efter min lilla sovmorgon åt jag frukost & såg färdigt filmen jag började att titta på igår. Därefter gjorde jag vid mig för att sedan bege mig ner i stan med Spättan. Vi besökte polisen, banken, Gina & Mamma Teresa. På Gina var jag sjukt duktig & stod emot shoppingen. På Mamma Teresa var jag oxå sjukt duktig då jag orkade äta upp hela min halva pizza.. ( konstig mening det blev.. ).
Det var iaf trevligt att få träffa lilla Spättan.

Efter mitt & Spättans häng så kom min nästa lekkamrat ner i stan: Kusse. Vi gick & satte oss på Espresso House & tog varsin Chailatte, samtidigt som vi diskuterade våra nya liv. Nu j*vlar ni :). Kusse var söt & bjöd mig på min Chai, som tack gav jag henne den lilla presenten jag köpt i USA, hade hon inte bjudit så hade hon inte fått presenten ;).
Efter fikan traskade vi ner till City Gross. Fyllde våra korgar med diverse nyttigheter, & ytligheter.. Därefter gick vi hela vägen hem... Hur duktiga är vi liksom?

Nu sitter jag här & har nyss, äntligen, beställt ny säng samt nattduksbord ( Jag vet eg heter det visst  typ nattygsbord men.. ). Tack du vänliga själ på Ikea Handla Hemma som var så otroligt hälpsam, på riktigt alltså! Så i slutet av nästa vecka kommer mitt sovrum att invaderas av nya sängmöbler, inte en dag för tidigt.
Ngn frivillig som kommer & hjälper mig sätta ihop det? (  Läs Pappa.. the handyman.. )


Nu regnar det ute, man kan nästan känna hösten i luften.
Detta ska jag fira med en film & tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0