Off to Fläskis.

Här sitter jag & laddar inför att gå på ett Fläskis & Svettis pass. Jo, ni läste rätt.. Lotta ska träna.. HUR ska detta sluta?
Ska bara "prova på" idag, så får vi se vad jag tycker om det sen.
Såhär kan man iaf inte ha det.

Tidigare idag var jag som sagt hos frissan. Nöjd som alltid när jag lämnar henne. Så nu är jag lite ny i håret & med träningskläder på kroppen.. Knappt så att man känner igen mig alltså ;)

Annars har det inte hänt så mkt idag. När jag kom hem från frissan satte jag mig ute på balkongen med min bok. Där satt jag sedan & bara njöt.


Jag försöker att koppla bort alla tankar. Men det är inte lätt. Hjärnan fungerar tyvärr inte som en apparat. Jag hittar ingen off-knapp.


Nej nu ska jag snoka runt lite innan jag beger mig iväg för att vara aktiv.

Kommentarer
Postat av: Marre

Ja hur hittar man off-knappen? Den skulle jag oxå vilja hitta, killar verkar ju inte ha några som helst problem att hitta den ju hahaha, Välkommen hem från ljuvliga USA snäckan :) pusskram!

2009-08-20 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0