Självupptagen? Hell yes!

Såja. Nu börjar klockan sakta men säkert ticka iväg mot läggedags.. ångest? Jovars. Det härliga är att dramat börjar redan innan man satt foten där, herregud.
Men, vi stoppar undan det i åmtinstonde ett halvt dygn till..

Precis klippt ner mina naglar.. snyft. Jag vet jag vet.. jag är ytlig! Det är bara så himla deppigt med korta naglar, men vad gör man när man brutit en? Ser ju ganska så skabby ut med en kort & resten skitlånga.. Amen ja, NOG om mina naglar.. dom växer ju ut.. ganska så fort oxå, som tur är..

& du alltså. Herrejesus. En mer självupptagen människa får man ju leta efter. Blablablabla.. Oj förlåååt jag somnade visst. Vad var det nu vi pratade om? Just det.. DIG. Jag spyyyr.
Nej fyf*n.. sånna människor kan man vara utan.


Nu ska jag.. göra ngt? Innan jag bäddar ner mig. Lycka till med att somna idag Lotta.. LYCKA TILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0