Solen gick i moln.

Lördag. Utanför fönstret skiner solen. Så vad gör man här? Äsch, man måste ju hålla er uppdaterade. & efter detta ska jag faktiskt gå ut & sätta mig på balkongen lite.. man får passa på så länge man kan.

Ikväll ska jag leka med C&A.. wiho på det!. Var ett tag sedan vi träffades alla tre, så det ska självklart bli mkt skoj.. saknat oss tre.
Hade tänkt vara en riktig tant & baka en rulltårta till oss, mest för att jag själv är sjukt sugen på det :)


Igår tog det mig 1,5 timme att komma hem från jobbet, allt för att vi skulle köra "hem" företagsbilar.. & vad får vi för det? Inget. Gotta' love that job..

När jag till slut kommit hem kastade jag mig in i duschen, snackade lite snabbt med kusse.. ett riktigt aggro-samtal blev det ;), körde upp till Netto.. hämtade ut paket ( Well HELLO new plattis.. ) & handlade lite, körde hem till min käre Far där vi tryckte i oss kräftor, räkor & lite bubbel.. pratade lite & bara hade det bra.. himla trevligt måste jag säga <3, till sist avslutade jag min kväll med ett litet äventyr tillsammans med C&B.. gotta' love them <3 :)
Så det var helt enkelt en lugn & fin Fredag.

Jaha.. nu ser jag att solen gått i moln.. är inte det typiskt så säg..? Aja, man får helt enkelt hitta ngt annat att göra.. baka den där rulltårtan kanske..?


Men först; snoka igenom lite bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0