Du får inte mitt hjärta att stanna.

Lördag. Utanför fönstret öser regnet ner. Det är alltså typiskt Svenskt sommarväder.

Har inte gjort alltför många knop idag. Låg & drog mig till klockan var efter tolv. Det är verkligen inte likt mig, men jag förtjänade det, helt klart. Man kan alltid skylla på att man är jetlaggad?

Igår var iaf en mkt trevlig kväll. Men, ibland undrar man varför man går ut, oftast är det nästan alltid roligare hemma.
Anyway. Kräftorna var goda & sällskapet bättre.
Det är så fint att ha en vän som man har känt hela livet, en vän som man kan prata om allt med. & det gjorde vi verkligen, haha, utspårat.. men det är så det ska vara.. ;)
Vissa saker pratar man bara med vissa om..
Så glad att jag har min fina Caroline.. vad skulle jag göra utan henne & hennes fina man? :)

Ska visst leka lite med brudparet idag med, vi ska iväg på hemligt uppdrag.. Yes, är man viktig så är man.. ;)

Annars blir det nog mest lugnt idag skulle jag tro. Vädret ( & gårdagens utgång.. ) gör att man inte är så på hugget..
Dessutom måste jag ju vara pigg & glad när jag ska til Ikea & Väla med min A, som jag saknat..
Har en del att berätta för henne, för det där en sak som bara hon förstår. Det är det fina med vänner, var & en förstår en & delar saker med en på helt olika sätt. Dom fyller alla olika funktioner, & är alla lika underbara på sitt vis.


& en fika med dig. Herregud. Det där är ju så "inte vi". Men jag vet hur sagan slutar, det händer aldrig. & denna gången, rör det inte mig i ryggen.
Denna gången kände jag inget när jag hörde din röst. Din röst som en gång i tiden fick mitt hjärta att stanna.
Tänk vad tiden gör med en.. & människor.




Nej nu ska jag snoka runt lite här, samtidigt som jag ska titta färdigt på en halvtaskig film på trean, som faktiskt är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0