Big Plans.

I morse när jag vaknade hade jag stora planer. Det skulle städas, oj vad det skulle städas. Både jag & lyan skulle få oss en riktig omgång. Vad har hänt? Absolut inget alls.

Jag tänker inte mala på om hur synd det är om mig. Tror säkert att ni förstår det redan. Så ist för att städa ska jag nu hacka ner en Sinova Forte, ta min EGO WOMAN & krypa ner i sängen igen.

Sov sjukt dåligt inatt. Somnade efter 02 ngn gång & klev upp runt 09:30. Men lika trött är jag för det.


Det finns små små saker som får mitt ömma lilla huvud att le.

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Hur mås de idag då?

Hoppas det är lite bättre.Jag kikar igenom hms nya katalog hitta en massa snyggt till inredningen..Synd man inte är miljonär bara :/



kRAM

2009-12-30 @ 16:14:07
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0