Ett dopp i det blå.

Jag håller på att tappa upp ett bad. Jag ser framför mig hur jag kommer ligga där & bara koppla av tills vattnet är kallt & jag har förvandlats till ett russin. Kanske tänder jag ett ljus eller två. Njuter av den totala tystnaden & lugnet. Men herregud.. vem försöker jag lura? Jag kommer att klara max 5 minuter i de där badet. Har ingen ro what so ever till sånt. Jag önskar att jag vore en badtjej, det verkar så mysigt. Men nej, jag känner mig själv.. får frispel på värmen & tristessen i princip samma sekund som jag kliver ner.

Men trots detta ger jag det ett försök. Kan nog vara bra för min kropp att få lite vatten & duschkräm på sig. Inte den fräschaste tjejen idag. Hoppas verkligen på att piggna till lite till imorron. Då jäklar ska mitt skabbiga råttbo till hår tvättas, naglar fixas, kropp smörjas and soo on. Idag får det allt räcka med ett kvickt dopp i baljan den blå.

Somnade förresten gott innan. En hel timmes vila. Det behövde jag minsann.


Nej nu är badkaret redo. Slappna aaaav nu Lotta.

Kommentarer
Postat av: Jenlen

åh va dumt jag höll på o skrev ett långt inlägg till dig men råka knappa iväg det men det är ifrån mig iaf.det jag höll på att skriva va att det blir rätt dyrt fast man inte knappat till sig så mkt men gillade det duschdraperiet också plus en massa till, får helt enkelt lugna mig.

Ha en bra kväll..Kram

2009-12-30 @ 19:18:08
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0