Gott Nytt År!

Ibland blir saker & ting inte som man tänkt sig. Men det är inget att hänga läpp för. Nyårsafton idag & snart ligger ett nytt oskrivet blad framför oss. År 2010. Låt oss göra det till det bästa året någonsin. Men, så säger man väl alltid?

Jag tänker inte gå på om mina hopp & drömmar här. Inte heller tänker jag ge några nyårslöften. Allt det håller jag för mig själv.

(Mest av allt önskar jag lite förståelse. Från Dig. För dig.)


Nej. Dags att ta tag i denna dag. Tänker börja med att lyxa till det med mina Smultronprodukter.


Önskar er alla en underbar dag & ett Gott Nytt År!
Må alla era drömmar slå in.
Låt livet börja!



Så länge du inte ger ngn annan en nyårspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0