Kusligt.

Jag kan nästan svära på att jag blåste ut ljuset innan jag klev in i duschen. Åtminstonde stod jag där & blåste. & visst släcktes det? Jag kan faktiskt nästan svära på att det var släckt när jag lämnade rummet. Men äsch, när allt kommer omkring så var det väl säkerligen inte det.

Hur som helst så var det allt lite kusligt när jag kom in i rummet & upptäckte att ljuset fortfarande ( eller igen.. ) brann..


Nej dags att avrunda denna ghoststory. Nu har jag fräschat till mig lite. Tänk vad en dusch & lite makeup kan göra. Ett mirakel!
Nu ska jag iväg på en snabb liten utflykt här i området.

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Önskar dig gott nytt år också! ska du göra för kul då? Jag håller på o lagar mat till familjen hoppad dom blir nöjda :) sen får vi se om det blir fest ikväll känner mig inte alls bra typiskt..

Kram

2009-12-31 @ 14:25:31
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0