Minnen, alltid dessa minnen.

Jag & bloggen har som bekant ett break. Jag känner litegrann hur vi är på väg att glida ifrån varandra.
Ungefär litegrann som du&jag, min vän.
En gång var vi allt, nu är vi inget.

Åren går & man förändras verkligen med dem. Det man uppskattade då kan man titta tillbaka på & le åt. Man skulle aldrig någonsin orka befinna sig där igen. Ett vackert minne man plockar fram, låter värma hjärtat & tanken för en stund.
Jag vill inte vara där nu, men jag tycker om att bli nostalgisk.

Iskrig på Q. Galenskaper på Marina Plaza. Skaka rumpa på Tivolis bardisk. Pyamasparty vid statyn i Hbg. Varje Lördag på Q, utan pengar. Dvärgar & heta kineser nere i personalrummet på Arom. Hångel med gamla klasskompisar. Hångel med allt & alla andra. Skummeslöv med Mats Palats & spyor. Turer till skogen efter Q. Crazy Chicks & and Chickfights. Övernattningar som rymmer genom fönster. Me and all the boys. Tvillinghångel. Melody Club-Pontus & Scout-Günther. "-Vet du inte var du booor?". En räddande Ängel som ger oss pengar. Galna taxiturer. Gräddtårta. Dans, alltid dans. VIP. Maria & Jag. Kjol i trosan. DjLove. Crazy C and me. You touch my tralala. BB-Dennis. Angelicor. Löddebor. Allt för lite kläder, allt för mkt dricka. Motell. Saw & kaffe bryggt på ilska. Hångel på toaletter. Strand & efterlängtade Åkarpsbor. Snaps. Stinsen. Porrdansen. At stage!. Vinylbar & vinylpojkar. Makaroner & Falukorv. Vartf*n är PiercarDanne?. Spotta dricka i munnen på asfalt en sommarnatt. Mördarskog. Vart är jag?. Morgonbussar. DO IT!

Det stavas H E L S I N G B O R G.

Minnen. Galna. Roliga. Sjuka. Pinsamma. Vackra.
Med er. Dig. Dig. Dig & Dig. Jag undrar om ngn av er minns detta? ;)


& det finns så mkt mer.
Men, done trippin' för idag.


Nu ska jag fixa till mig lite. Ikväll blir det moussaka hos familjen. Därefter lek med C & E?.

Lovely <3.

Kommentarer
Postat av: Misan

Klart att jag minns :) vissa saker kan man bara skratta åt idag.



Love

2009-12-05 @ 19:53:52
Postat av: Pappa

Tacksam att för att inte ha läst detta när det verkligen hände. Men det är viktigt att kunna le åt gamla minne, hur tokiga de än är. Vanliga dagar finns det alltför gott om.

Eller som jag brukar säga när något vill ha ett råd,

"Livet är alltför kort för att ta på fullt allvar".

2009-12-07 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0