Sjuk.

Ja. Här sitter jag med vad som måste vara tidernas förkylning. Även kallat bihåleinflammation skulle jag tro. Har pumpat Otrivin, druckit Treobrus samt malt ner lite Sinova Forte. Vad händer? Absolut ingenting. Snyter mig 1000 ggr men fortf känns det som om att hela mitt huvud är fyllt med snor. Vidrigt men sant.
Tänk att snor kan ge en sådan sprängande huvudvärk.
Jodå, jag tycker allt synd om mig själv idag.

Tur då iaf att jag har världens snällaste föräldrar. Dom var här i middags & lämnade lite MEDUCIN samt juice & glass. Ja, glass tror jag bestämt räknas som MEDUCIN. Så det hade jag tänkt prova snart. Synd bara att jag i princip inte kan känna vad någonting smakar.

Poor little me idag. Absolut. Hade behövt ngn som var här & pysslade om mig & tyckte jättesynd om mig..


Jag skulle kunna skriva om så mkt mer än mitt sjuka jag idag. Men det låter jag bli. Ibland vill man hålla vissa saker för sig själv.


You make me happy.


Nu glass & dvd. Är man sjuk så är man.

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Stackare inget kul att vara sjuk och man får tycka synd om sig själv när man är sjuk det gör alltid jag världens största mes blir jag då som bara ska klaga osv hihi..

Glass låter som en bra medicin samt en bra film!

Krya på dig gumman..Kram

2009-12-29 @ 15:26:25
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0