Alla Hjärtans dag.

Godmorgon, eller är det kanske Godmiddag? Hur som helst så har jag varit vaken ett tag. Ätit frukost & kollat på Criminal Minds, helt i min ensamhet. Men vad gör väl det?

Alla Hjärtans dag idag. Då borde man ha ngn att mysa med. Men, det har tyvärr inte jag. Så, vad gör man då? Jo man ser helt enkelt till att ha världens bästa kusse med vänner. Ikväll ska vi fira Alla Hjärtans dag med att gå ut & äta fondue på Oasen i Hbg.. ah så mysigt det ska bli!
Så det gör faktiskt inte såå mkt att jag inte har ngn heting att mysa med idag :)


Nej, nu ska jag ta tag i min dag. Men jag kikar nog in & skriver några rader senare.

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Bara bra här med, underbart väder ute! Jaa tror det med gillar randigt, man tröttnar lixom aldrig på det,går aldrig ur tiden heeller!

Jaa det ska bli så kul åker på en miniweekend till ny i slutet på april ska bli underbart! Jaha till sommaren va kul! Första gången då för dig eller? Kram

2009-02-14 @ 14:14:48
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0